Termeni si conditii
1. Introducere
Prezentul document se adresează exclusiv persoanelor fizice și/sau juridice care doresc să devină beneficiari ai programelor de mentorat, serviciilor de consultanță și/sau altor materiale educaționale (denumite colectiv "Serviciile") oferite de noi, comercializate pe site-ul www.strategiclifedesign.ro (denumit în continuare "Site-ul") și/sau pe subdomeniile acestuia sau platformele afiliate. Prin exprimarea interesului pentru Serviciile noastre (de exemplu, prin completarea unui formular de contact, transmiterea unui e-mail, participarea la o discuție preliminară sau solicitarea explicită de înscriere/achiziție), dumneavoastră vă exprimați opțiunea de a deveni clientul nostru.
Prezentul document stabilește termenii legali și condițiile care reglementează relația dintre noi, în calitate de Furnizor/Prestator, și dumneavoastră, în calitate de Client. Împreună cu solicitarea dumneavoastră de servicii/înscriere, acceptarea acesteia de către noi și Politica de Confidențialitate & Prelucrare a Datelor, acești Termeni și Condiții formează contractul încheiat între părți. Pentru evitarea oricăror interpretări, menționăm expres că noțiunea de „contract” cuprinde: solicitarea dumneavoastră (exprimată prin orice mijloc agreat – formular online, e-mail, verbal etc.), acceptarea solicitării dumneavoastră de către noi (confirmată în scris sau prin începerea prestării serviciilor) și Politica de Confidențialitate & Prelucrare a Datelor.
Termenii și Condițiile și Politica de Confidențialitate pot fi accesate oricând pe Site. Detalii privind serviciile contractate vă pot fi furnizate, pe e-mail sau alt canal agreat, în baza unei cereri adresate de către dumneavoastră în acest sens.
1.1 Cine suntem noi?
Mai jos găsiți datele noastre de identificare:
-
Denumire: STRATEGIC WEALTH SRL
-
Sediu social: [Adresa sediu social STRATEGIC WEALTH SRL - NECESAR DE COMPLETAT]
-
Punct de lucru (dacă este cazul): [Adresa punct de lucru, dacă există și este relevant]
-
Număr registrul comerțului: J23/3800/2024
-
Cod unic de identificare: 50133852
-
EUID: ROONRC.J23/3800/2024
-
Telefon: [Număr de telefon contact - NECESAR DE COMPLETAT]
-
E-mail: [Adresa de email contact - NECESAR DE COMPLETAT]
Pe lângă denumirea oficială de mai sus, ne mai puteți găsi sub numele de brand “Strategic Life Design”. În tot acest document vom face referire la noi sub denumirea de “Furnizor” sau "Prestator".
Suntem o companie care oferă programe de mentorat și servicii de consultanță prin intermediul site-ului www.strategiclifedesign.ro (denumit în continuare "Site") și/sau al altor instrumente/platforme puse la dispoziție pentru accesarea Serviciilor (cum ar fi platforme de videoconferință, grupuri dedicate etc.), precum și toate profilele/paginile de media asociate acestui brand (denumite colectiv în continuare “Platforma”).
Accesarea Platformei și solicitarea Serviciilor noastre implică acceptarea necondiționată a Termenilor și Condițiilor pe care le vom detalia mai jos. În cazul în care nu veți accepta acești Termeni, nu vom putea încheia un contract cu dumneavoastră, adică nu vom putea să vă furnizăm Serviciile pe care ni le solicitați, inclusiv să răspundem la eventualele solicitări pe care le-ați putea avea.
În calitate de autor/proprietar/administrator al Site-ului și al Platformei, ne rezervăm dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestora, inclusiv, fără a se limita la secțiunile Politica de Confidențialitate & Prelucrare a Datelor și Termeni și Condiții, fără nici un fel de notificare prealabilă expresă, alta decât publicarea pe Site.
Nu putem garanta disponibilitatea și funcționalitatea permanentă și neîntreruptă a Site-ului și/sau a Platformei. De asemenea, nu ne asumăm răspunderea pentru folosirea sub falsă identitate și nici pentru alterarea informațiilor dumneavoastră de către altcineva, folosind datele dumneavoastră de identificare obținute ilicit.
1.2 Cine sunteți dumneavoastră?
Dumneavoastră sunteți o persoană (fizică sau reprezentant al unei persoane juridice) care ajunge pe Platformă în căutarea informațiilor despre programele de mentorat sau serviciile de consultanță pe care noi le-am putea oferi. În acest moment sunteți un Utilizator al Site-ului. În momentul în care veți solicita înscrierea la un program sau contractarea unui serviciu, iar noi vom accepta solicitarea dumneavoastră și vom începe demersurile necesare pentru furnizare (inclusiv emiterea unei facturi proforme/fiscale), veți deveni un Client, pentru că veți intra într-o relație contractuală cu noi (prin intermediul contractului, încheiat la distanță, astfel cum este definit în prezenții Termeni și Condiții).
1.3 Definiții. Scop
(1) Pentru a facilita parcurgerea documentului, am definit anumiți termeni pe care îi vom folosi în mod curent.
(2) Următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea înțelesurile de mai jos, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:
-
“Furnizor” (sau "Prestator") înseamnă STRATEGIC WEALTH SRL, o societate cu răspundere limitată, așa cum ne-am identificat în secțiunea 1.1.
-
“Servicii” înseamnă orice program de mentorat, serviciu de consultanță, material digital aferent (cursuri video, documente, webinarii etc.) sau alte servicii conexe care sunt oferite Clientului spre achiziționare, contra cost, prin intermediul Platformei sau ca urmare a unei solicitări directe.
-
“Client” înseamnă:
-
(a) persoana fizică, în vârstă de: (i) minim 18 ani sau (ii) minim 16 ani, care a primit autorizarea din partea unui părinte/tutore/reprezentant legal pentru a accesa Site-ul și a solicita Serviciile. Dacă ați autorizat o persoană minoră să folosească Site-ul/Serviciile, sunteți răspunzător de întregul comportament al acestuia pe Platformă și în cadrul Serviciilor; și/sau
-
(b) persoana juridică ce accesează Platforma și solicită achiziționarea Serviciilor, printr-o persoană fizică autorizată, în numele acesteia.
-
-
“Solicitare de Servicii/Înscriere” înseamnă manifestarea de voință a Clientului, exprimată prin intermediul Platformei (formular de contact/înscriere), e-mail, telefon sau alt canal de comunicare agreat, prin care Clientul își exprimă angajamentul de a achiziționa unul sau mai multe Servicii, în condițiile prevăzute în prezentul document și/sau agreate specific cu Furnizorul. Solicitarea se va considera acceptată de Furnizor doar în momentul confirmării exprese (de regulă, în scris) sau prin începerea furnizării Serviciului.
-
“Contract” înseamnă înțelegerea consensuală la distanță intervenită între Furnizor și Client, fără prezența fizică simultană a acestora, cu privire la vânzarea/prestarea, respectiv achiziționarea, unuia sau mai multor Servicii, prin lansarea unei Solicitări de către Client și acceptarea ei de către Furnizor. Contractul este reglementat de prevederile legale aplicabile, de termenii și condițiile prevăzute în prezentul document și de Politica de Confidențialitate & Prelucrare a Datelor afișată pe Site. Ca regulă, Contractul se încheie în limba română și se consideră încheiat prin acceptarea Solicitării de către Furnizor. Contractul se încheie pe perioada specificată pentru respectivul Serviciu (de exemplu, durata unui program de mentorat) sau, în cazul serviciilor de consultanță, pe durata agreată sau până la finalizarea livrabilelor convenite.
-
“Platforma” înseamnă site-ul web www.strategiclifedesign.ro, subdomeniile acestuia, paginile și profilele de pe rețelele sociale asociate brandului Strategic Life Design, precum și orice alte aplicații sau instrumente online (ex: platforme de e-learning, grupuri de comunicare, sisteme de videoconferință) utilizate de Furnizor pentru prezentarea, promovarea și livrarea Serviciilor.
-
“Specificații” înseamnă orice detalii privind caracteristicile Serviciilor (conținut, durată, metodologie, livrabile, preț, condiții de participare etc.) așa cum sunt precizate pe Platformă sau în ofertele specifice comunicate Clientului.
-
“Tranzacție” înseamnă operațiunea de plată efectuată de către Client, respectiv încasare de către Furnizor, a unei sume de bani ca urmare a vânzării/prestării de către Furnizor, respectiv achiziționării de către Client, a unuia sau mai multor Servicii.
(3) Prezentul document stabilește termenii și condițiile aplicabile raporturilor ce se nasc între Furnizor și fiecare Client care utilizează Platforma sau solicită Servicii.
(4) Titlurile sunt incluse pentru ușurința parcurgerii și nu vor afecta interpretarea documentului.
(5) Aspectele privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea Platformei și achiziționarea Serviciilor
sunt guvernate de Politica de Confidențialitate, care completează acești Termeni și Condiții. Vă rugăm să parcurgeți în întregime Politica de Confidențialitate disponibilă pe Site.
(6) Utilizarea Platformei și solicitarea Serviciilor implică acceptarea expresă de către orice Client a acestor termeni și condiții și a Politicii de Confidențialitate.
(7) Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând Termenii și Condițiile, iar forma actualizată a acestora va putea fi accesată de către Clienți pe Platformă în secțiunea “Termeni și Condiții”. Relația contractuală va fi guvernată de versiunea Termenilor și Condițiilor în vigoare la data acceptării Solicitării de Servicii/Înscriere de către Furnizor.
(8) Acești termeni și condiții sunt disponibili Clientului pentru stocare și reproducere.
2. Politica Platformei. Caracteristici principale ale Serviciilor
Principiile noastre sunt buna-credință, corectitudinea, transparența și integritatea morală în relația cu Clienții.
(1) Accesul la Platformă în vederea informării și solicitării Serviciilor este permis oricărui potențial Client care acționează cu un scop legitim, cu respectarea acestor termeni și condiții.
(2) Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Platformei într-un mod care contravine practicilor corecte, legislației în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să ne prejudicieze pe noi sau partenerii noștri.
(3) Ne rezervăm dreptul de a refuza accesul la o parte sau la toate funcțiile Platformei și de a refuza procesarea unei Solicitări de Servicii/Înscriere dacă, în opinia noastră rezonabilă, există suspiciuni de fraudă din partea dumneavoastră, dacă adoptați un comportament care ne poate prejudicia interesele sau dacă utilizați în mod abuziv Platforma sau Serviciile.
(4) Prin utilizarea Platformei și solicitarea Serviciilor, acceptați și sunteți de acord cu forma de comunicare la distanță (e.g., telefonic, e-mail, videoconferință, mesagerie online) prin care ne derulăm operațiunile.
(5) Toate informațiile folosite pentru descrierea Serviciilor (inclusiv, dar fără a se limita la, texte, imagini, video-uri, structură programe) au rol de prezentare și informare. Vom depune toate diligențele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la prețuri, Servicii și Specificațiile acestora prezentate pe Platformă sau în oferte.
(6) Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile Serviciilor au fost afișate eronat pe Platformă sau comunicate eronat, din orice motiv, și ați transmis o Solicitare de Servicii/Înscriere pe baza acestora, vă vom informa prin e-mail sau altă modalitate agreată, în cel mai scurt timp, despre eroare, oferindu-vă opțiunea de a reconfirma solicitarea la prețul/condițiile corecte sau de a o anula.
(7) Vom putea publica pe Platformă informații despre Servicii și/sau promoții, într-o anumită perioadă de timp și în limita locurilor disponibile (pentru programe de grup) sau a capacității noastre de livrare. Vă rugăm să aveți în vedere că vor putea exista situații în care nu vom putea afișa disponibilitatea în timp real, dar vă vom informa înainte de a accepta Solicitarea, iar dumneavoastră veți putea decide dacă acceptați sau nu noile condiții.
(8) Orice promoții prezentate pe Platformă sunt valabile pe durata menționată și în condițiile specificate. În cazul în care nu este indicată o durată, acestea vor fi valabile în limitele locurilor/capacității disponibile.
(9) Ne puteți contacta la adresa de e-mail sau numărul de telefon din secțiunea 1.1 pentru orice nelămurire sau probleme în legătură cu Serviciile sau Solicitarea dumneavoastră.
3. Solicitarea Serviciilor / Înscrierea la Programe
(1) Puteți solicita Serviciile noastre prin modalitățile indicate pe Site, cum ar fi: completarea unui formular de contact/înscriere, transmiterea unui e-mail la adresa indicată, contact telefonic, participarea la o discuție/sesiune introductivă sau prin alte canale de comunicare specificate (ex: mesagerie pe rețele sociale).
(2) Solicitarea dumneavoastră trebuie să conțină datele de identificare necesare (nume, prenume/denumire firmă, date de contact) și specificarea clară a Serviciului dorit. Pentru anumite Servicii (ex: programe de mentorat), este posibil să fie necesară parcurgerea unui proces de aplicare/selecție, descris în Specificațiile Serviciului.
(3) Solicitările sunt procesate, de regulă, în zilele lucrătoare, în intervalul orar [specificați orele, ex: 9:00-17:00]. Solicitările primite în afara acestui interval sau în zile nelucrătoare vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Accesul la anumite materiale digitale poate fi automatizat și acordat imediat după confirmarea plății.
(4) Ne rezervăm dreptul să validăm Solicitările înainte de a le accepta (ex: printr-o discuție telefonică sau video pentru a confirma potrivirea cu profilul programului). Dumneavoastră declarați în mod expres că acceptați acest drept al nostru.
(5) Simplul act de a trimite o Solicitare nu garantează acceptarea acesteia sau rezervarea unui loc într-un program/serviciu.
(6) Angajamentul contractual (Contractul) se consideră finalizat și Serviciul contractat în momentul în care primiți confirmarea noastră expresă de acceptare a Solicitării (de regulă, prin e-mail, care poate include și factura proformă/fiscală) ȘI/SAU efectuați plata integrală sau parțială (avans), conform condițiilor de plată specificate pentru Serviciul respectiv și indicate în confirmare/factură. Plata se realizează prin una dintre modalitățile acceptate de noi (ex: transfer bancar, plată online cu cardul), indicate pe Site sau în comunicarea directă. În cazul plății prin transfer bancar, plata se consideră efectuată la momentul creditării contului nostru bancar.
(7) Prin finalizarea procesului de Solicitare/Înscriere și efectuarea plății, confirmați că toate datele furnizate sunt corecte, complete și adevărate. Recunoașteți explicit că Solicitarea acceptată implică obligația dumneavoastră fermă de a achita prețul total indicat pentru Serviciu. Modificări ale datelor furnizate (de identificare, contact etc.) pot fi solicitate, dar acceptarea lor depinde de fezabilitatea tehnică și de stadiul contractului, fără a implica costuri suplimentare nerezonabile pentru Furnizor.
(8) Prin transmiterea Solicitării, sunteți de acord să vă contactăm prin orice mijloc disponibil (telefon, e-mail etc.) în orice situație în care este necesar pentru procesarea Solicitării, clarificări sau furnizarea Serviciului. Lipsa unui răspuns la solicitările noastre rezonabile poate duce la invalidarea/anularea Solicitării/Contractului.
(9) Notificarea inițială de primire a Solicitării (dacă există una automată) are rol de informare și nu reprezintă acceptarea acesteia. Acceptarea este comunicată explicit de către noi (conform pct. 6). În cazul în care ați efectuat deja Plata și Solicitarea nu este acceptată (ex: neîndeplinirea criteriilor de eligibilitate pentru un program), vă vom returna integral sumele transferate.
(10) Pentru motive justificate (ex: număr insuficient de participanți pentru un program de grup, indisponibilitatea excepțională a unui mentor/consultant), ne rezervăm dreptul de a modifica data de începere, structura sau chiar de a anula un Serviciu. Într-o astfel de situație, vă vom înștiința imediat, oferindu-vă opțiuni (ex: reprogramare, participare la o ediție viitoare, rambursarea integrală a sumelor plătite). Dacă refuzați modificările propuse, Contractul se consideră anulat, iar sumele plătite vor fi rambursate integral, fără alte despăgubiri.
(11) Contractul se consideră încheiat în momentul acceptării Solicitării de către Furnizor (conform pct. 6 și 9).
(12) Din Contract fac parte acești Termeni și Condiții, Politica de Confidențialitate, Specificațiile Serviciului (așa cum sunt prezentate pe Site sau în oferta specifică) și orice alte înțelegeri ulterioare agreate în scris între părți.
(13) Serviciile achiziționate sunt destinate uzului personal sau intern al companiei Clientului (în cazul persoanelor juridice) și nu pot fi revândute, distribuite sau utilizate în scopuri comerciale terțe, cu excepția cazului în care se prevede explicit altfel în Specificații. Accesul la platforme online, materiale digitale, sesiuni live este nominal și netransferabil. Credențialele de acces (dacă este cazul) sunt strict personale. Participarea la sesiuni (online sau fizice, dacă este cazul) este nominală; modificări pot fi acceptate doar excepțional, dacă sunt posibile logistic și nu implică costuri pentru Furnizor.
(14) Vom putea subcontracta terți pentru furnizarea anumitor componente ale Serviciilor (ex: utilizarea platformelor tehnologice specializate, invitarea unor experți externi în cadrul programelor), informându-vă despre aceasta dacă este relevant, nefiind necesar acordul dumneavoastră expres, cu excepția cazului în care legea o impune.
(15) Vom putea anula o Solicitare acceptată / un Contract încheiat, cu o notificare ulterioară (și rambursarea sumelor plătite, dacă este cazul), fără ca anularea să atragă vreo răspundere suplimentară a noastră, în următoarele cazuri:
* (a) banca emitentă a cardului dumneavoastră nu acceptă Tranzacția (în cazul plății online);
* (b) procesatorul de plăți nu validează Tranzacția;
* (c) plata nu se realizează în termenul indicat pe factura proformă/în condițiile agreate;
* (d) datele furnizate de dumneavoastră sunt incomplete, incorecte sau false;
* (e) nu confirmați detaliile Solicitării/Contractului atunci când vă contactăm în acest scop;
* (f) considerăm în mod rezonabil că solicitarea Serviciilor urmărește un scop ilicit sau care poate cauza prejudicii nouă sau altor clienți/parteneri;
* (g) încălcați oricare dintre termenii și condițiile din prezentul document;
* (h) nu îndepliniți criteriile de eligibilitate specificate pentru un anumit Serviciu;
* (i) în orice alte cazuri expres menționate în acești Termeni și Condiții sau agreate specific.
4. Prețuri. Facturare. Plată
(1) Prețurile Serviciilor afișate pe Platformă sau comunicate Clientului sunt exprimate în Lei (RON) sau Euro (EUR), conform mențiunii explicite, și pot include sau nu T.V.A., conform legislației în vigoare (acest aspect va fi clarificat în Specificații sau pe factură). Prețurile valabile sunt cele în vigoare la momentul acceptării Solicitării de către Furnizor.
(2) Vom putea actualiza în orice moment prețurile Serviciilor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior, aplicându-se Solicitărilor viitoare.
(3) Pentru Servicii personalizate (ex: consultanță specifică), prețul va fi stabilit printr-o ofertă dedicată și agreat cu Clientul înainte de începerea prestării.
(4) Vă vom emite o factură (proformă și/sau fiscală) pentru Serviciile achiziționate. Obligația dumneavoastră este să ne furnizați toate informațiile corecte și complete necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea facturii. Vă rugăm să acordați o atenție sporită la furnizarea datelor de facturare, deoarece modificarea ulterioară a facturilor fiscale poate fi dificilă sau imposibilă.
(5) Ca regulă generală, vă vom transmite factura aferentă Solicitării acceptate în format electronic, pe adresa de e-mail furnizată.
(6) În cazul plăților online cu cardul, nu vom solicita plăți suplimentare față de prețul agreat.
(7) În cazul plăților online, nu suntem și nu putem fi ținuți responsabili pentru niciun alt cost suportat de dumneavoastră în plus față de prețul Serviciului (incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar, comisioane de conversie valutară aplicate de banca dumneavoastră).
5. Livrarea Serviciilor / Accesul la Programe și Materiale
(1) Livrarea Serviciilor se realizează, în principal, în format electronic și/sau prin interacțiune la distanță (online). Aceasta poate include:
* Furnizarea de credențiale de acces (username/parolă) la platforme de e-learning sau spații dedicate.
* Transmiterea de link-uri de acces la sesiuni live (webinarii, ședințe de mentorat/consultanță prin videoconferință).
* Transmiterea de materiale digitale (documente PDF, video-uri, audio-uri etc.) prin e-mail sau prin intermediul platformelor dedicate.
* Programarea și desfășurarea sesiunilor de consultanță/mentorat individuale sau de grup, conform calendarului agreat.
* Furnizarea de rapoarte sau alte livrabile specifice, conform înțelegerii (în cazul consultanței).
(2) Accesul la platforme/materiale sau începerea programelor/sesiunilor se va face, de regulă, după confirmarea Plății integrale sau a avansului, conform condițiilor specificate pentru fiecare Serviciu. Termenele exacte vor fi comunicate în Specificații sau în confirmarea de acceptare.
(3) Vom depune toate eforturile pentru a asigura accesul corespunzător la Servicii și materiale, împreună cu instrucțiunile și informațiile necesare.
(4) Furnizorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrarea unor componente ale Serviciilor dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de voința sa (evenimente de forță majoră, probleme tehnice majore neimputabile, indisponibilitatea justificată a unui expert etc.), aplicându-se prevederile de la pct. 3(10).
6. Proprietatea asupra conținutului și Licența de utilizare
(1) Dreptul de proprietate intelectuală asupra conținutului programelor, materialelor digitale, metodologiilor, conceptelor și oricăror alte elemente create și furnizate de Furnizor în cadrul Serviciilor aparține în exclusivitate Furnizorului (STRATEGIC WEALTH SRL) sau licențiatorilor săi.
(2) Prin achiziționarea unui Serviciu care implică acces la conținut digital (cursuri, materiale etc.), Clientul primește o licență limitată, neexclusivă, personală și netransferabilă de a accesa și utiliza conținutul respectiv exclusiv în scop personal sau intern (în cazul persoanelor juridice), pe durata specificată în Specificațiile Serviciului (care poate fi limitată în timp sau, în unele cazuri, pe viață – "lifetime access", conform definiției din Specificații).
(3) Clientul nu are dreptul de a copia, reproduce, distribui, vinde, licenția, modifica, adapta, traduce, decompila sau crea opere derivate pe baza conținutului furnizat, cu excepția cazului în care Furnizorul își dă acordul expres și scris în acest sens. Orice utilizare neautorizată constituie o încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală și a Contractului.
(4) Specificațiile Serviciului vor menționa durata licenței de acces și dacă aceasta include accesul la actualizări viitoare ale conținutului și în ce condiții (gratuit sau contra cost).
7. Dreptul de retragere al Clientului (Aplicabil doar Persoanelor Fizice)
(1) Dacă sunteți persoană fizică (consumator), aveți, în principiu, dreptul de a vă retrage din Contract în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data încheierii acestuia (adică de la data acceptării Solicitării de către Furnizor), fără a invoca un motiv și fără a suporta penalități, CU EXCEPȚIILE PREVĂZUTE DE LEGE ȘI DETALIATE MAI JOS.
(2) Pentru exercitarea dreptului de retragere, trebuie să ne informați printr-o declarație neechivocă transmisă la datele de contact din secțiunea 1.1 (preferabil prin e-mail), înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Puteți utiliza modelul de formular de retragere prevăzut de lege, dar nu este obligatoriu.
(3) EXCEPȚII IMPORTANTE DE LA DREPTUL DE RETRAGERE:
* a) Contractele de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul dumneavoastră prealabil expres și după ce ați confirmat că ați luat cunoștință de faptul că vă veți pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Furnizor. (Art. 16 lit. a) din OUG 34/2014)
* b) Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material (ex: cursuri online, materiale descărcabile, acces la platforme), dacă prestarea a început cu acordul dumneavoastră prealabil expres și după ce ați confirmat că ați luat cunoștință de faptul că vă veți pierde dreptul la retragere. (Art. 16 lit. m) din OUG 34/2014)
(4) ACORD EXPRES: Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții și solicitarea unui Serviciu care implică acces imediat la conținut digital sau începerea prestării înainte de expirarea celor 14 zile (ex: acces la platforma de curs, participare la prima sesiune de mentorat/consultanță), vă dați acordul prealabil expres pentru începerea executării Contractului ÎNAINTE de expirarea perioadei de retragere și confirmați că ați luat cunoștință de faptul că vă veți pierde dreptul de retragere odată ce conținutul digital v-a fost livrat (ați primit acces) sau serviciul a început să fie prestat parțial sau integral.
(5) Rambursarea în caz de retragere validă: Dacă dreptul de retragere se aplică și este exercitat valid (adică înainte de începerea executării cu acordul dvs. sau înainte de livrarea conținutului digital cu acordul dvs.), vom rambursa sumele primite de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 14 zile de la data informării deciziei de retragere. Rambursarea se va face folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită inițial, cu excepția cazului în care agreăm altfel.
(6) Rambursare parțială: În cazul în care solicitați retragerea după ce prestarea serviciilor a început cu acordul dumneavoastră (dar înainte de finalizarea completă), veți fi obligat la plata unei sume proporționale cu serviciile furnizate efectiv până la momentul comunicării deciziei de retragere.
(7) Politica comercială de rambursare (garanție de satisfacție): Independent de dreptul legal de retragere, Furnizorul poate oferi, pentru anumite Servicii, o politică comercială de rambursare (garanție de satisfacție), ale cărei condiții specifice (termen, motive, procedură) vor fi clar menționate în Specificațiile Serviciului respectiv. Aceasta este o facilitate comercială opțională și nu afectează drepturile legale.
8. Garanții și Conformitate
(1) Furnizorul garantează că Serviciile vor fi prestate cu profesionalism și diligență și că conținutul furnizat corespunde Specificațiilor prezentate pe Platformă sau în oferta agreată. Obligația noastră este una de mijloace (depunerea tuturor eforturilor rezonabile pentru atingerea obiectivelor agreate), nu una de rezultat (nu putem garanta obținerea unor rezultate specifice, care depind în mare măsură de implicarea și acțiunile Clientului).
(2) În cazul Serviciilor digitale (platforme, materiale), vom depune eforturi rezonabile pentru a asigura funcționalitatea tehnică și accesibilitatea acestora. Nu garantăm însă funcționarea neîntreruptă sau fără erori, având în vedere dependența de infrastructura de internet și de terțe platforme tehnologice.
(3) Orice neconformitate sesizată în legătură cu prestarea Serviciilor trebuie comunicată Furnizorului în cel mai scurt timp posibil. Vom analiza sesizarea și vom depune eforturi pentru remedierea situației, dacă aceasta este imputabilă Furnizorului.
(4) Anumite Servicii pot beneficia de o garanție comercială de satisfacție, conform celor menționate la pct. 7(7) și detaliate în Specificațiile Serviciului.
9. Proprietate Intelectuală
(1) Denumirile comerciale (Strategic Life Design), mărcile, logo-urile, drepturile de autor asupra conținutului (texte, video, audio, grafică, metodologii etc.) și orice alte drepturi de proprietate intelectuală legate de Platformă și Servicii sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a Furnizorului (STRATEGIC WEALTH SRL) sau a licențiatorilor săi.
(2) Clientul nu va avea niciun drept și nicio pretenție cu privire la acestea, în afara licenței limitate de utilizare acordate conform secțiunii 6.
(3) Clientul se obligă să nu folosească în activitatea sa niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile Furnizorului și să nu întreprindă nicio acțiune care ar putea aduce atingere drepturilor de proprietate intelectuală ale Furnizorului.
(4) Orice informație sau conținut de pe Platformă poate fi vizualizat sau descărcat (dacă este permis explicit) de către Utilizator/Client numai în scopuri personale, necomerciale, și cu respectarea strictă a acestor Termeni și Condiții și a drepturilor de proprietate intelectuală.
10. Publicitate & Comunicări Comerciale
(1) Prin furnizarea adresei de e-mail sau a altor date de contact, puteți opta (prin bifarea unei căsuțe dedicate sau alt mecanism de consimțământ) pentru a primi comunicări comerciale (newslettere, oferte speciale, informații despre noi Servicii etc.) din partea noastră sau a colaboratorilor noștri agreați, prin e-mail, SMS sau alte canale indicate.
(2) Puteți oricând să revocați consimțământul pentru primirea acestor comunicări prin:
* Accesarea link-ului de dezabonare ("unsubscribe") prezent în fiecare e-mail comercial.
* Transmiterea unei solicitări scrise la adresa de e-mail de contact a Furnizorului.
* Utilizarea altor mecanisme de gestionare a preferințelor, dacă sunt disponibile pe Platformă.
(3) Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrărilor efectuate anterior și nu implică renunțarea la acceptul dat pentru restul Termenilor și Condițiilor contractuale.
(4) Ne rezervăm dreptul de a selecta persoanele cărora le trimitem comunicări comerciale și de a elimina din baza de date orice Utilizator sau Client, fără o notificare prealabilă, dacă există motive justificate (ex: adrese invalide, inactivitate prelungită, solicitare de ștergere).
11. Răspundere
(1) Conținut generat de Utilizatori/Clienți: Dacă Platforma permite Utilizatorilor/Clienților să posteze conținut (ex: comentarii, recenzii, postări în grupuri dedicate), responsabilitatea pentru acel conținut aparține exclusiv persoanei care l-a postat. Deși nu monitorizăm activ conținutul, ne rezervăm dreptul de a elimina orice conținut care încalcă acești Termeni, legea sau bunele moravuri, fără a avea însă obligația de a face acest lucru. Nu susținem și nu garantăm acuratețea sau validitatea opiniilor exprimate de alți Utilizatori/Clienți. Orice utilizare a informațiilor postate de terți se face pe propriul risc.
(2) Utilizarea Platformei și a Serviciilor:
* Clientul este responsabil pentru utilizarea corectă și legală a Platformei și a Serviciilor, conform scopului pentru care au fost create și în conformitate cu acești Termeni și Condiții.
* Este interzisă utilizarea Platformei/Serviciilor în moduri ilegale, frauduloase, abuzive, defăimătoare, care încalcă drepturile terților (inclusiv proprietatea intelectuală), care perturbă funcționarea sistemelor sau care contravin bunelor moravuri. Lista detaliată a interdicțiilor din textul original (pct. 11.2 (1) lit. a-w) rămâne aplicabilă în măsura relevanței pentru o platformă de servicii/consultanță.
* Furnizorul nu răspunde pentru prejudicii cauzate Clientului sau terților ca urmare a îndeplinirii obligațiilor sale contractuale sau pentru daune ce rezultă din utilizarea necorespunzătoare sau neautorizată a Serviciilor/materialelor furnizate.
* Răspunderea Furnizorului, în orice situație legată de executarea Contractului, este limitată, în măsura maximă permisă de lege, la contravaloarea Serviciului achitat de Client care a generat respectiva situație. Furnizorul nu va fi răspunzător pentru daune indirecte, incidentale sau pierderi de profit.
* Furnizorul nu răspunde pentru prejudicii cauzate de disfuncționalități tehnice ale Platformei care nu îi sunt imputabile (ex: probleme ale furnizorului de hosting, atacuri cibernetice, defecțiuni ale rețelei de internet).
12. Sesizări și Reclamații
(1) Pentru orice nelămuriri, sesizări sau reclamații legate de Servicii sau de executarea Contractului, vă rugăm să ne contactați la datele de contact din secțiunea 1.1 (preferabil prin e-mail la [Adresa de email contact]).
(2) Vom analiza sesizarea dumneavoastră și vă vom oferi un răspuns în termen de maxim 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea acesteia.
13. Utilizarea și Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
Prin utilizarea Platformei și solicitarea Serviciilor, Clientul înțelege și acceptă că va transmite Furnizorului date cu caracter personal. Aceste date vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu scopurile detaliate în Politica de Confidențialitate, disponibilă pe Site, care completează acești Termeni și Condiții.
14. Forța Majoră
(1) Niciuna dintre părți (Furnizor sau Client) nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/sau în mod corespunzător, totală sau parțială, a oricăreia dintre obligațiile sale contractuale, dacă neexecutarea este datorată unui eveniment de forță majoră, așa cum este definit de legislația română (eveniment imprevizibil, insurmontabil și independent de voința părții care îl invocă).
(2) Partea care invocă forța majoră are obligația de a notifica cealaltă parte în termen de 5 (cinci) zile de la producerea evenimentului și de a furniza dovezi în acest sens. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la producere, evenimentul nu încetează, oricare dintre părți poate notifica încetarea de plin drept a Contractului, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde daune-interese.
15. Legea Aplicabilă & Soluționarea Disputelor
(1) Prezentul Contract este guvernat și interpretat în conformitate cu legea română.
(2) Orice dispută sau neînțelegere care ar putea apărea între Furnizor și Client în legătură cu interpretarea sau executarea acestui Contract va fi soluționată pe cale amiabilă.
(3) În cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă în termen de 30 de zile de la apariția disputei, litigiul va fi supus spre soluționare instanțelor judecătorești române competente de la sediul Furnizorului sau conform prevederilor legale aplicabile în materie de competență.
(4) Pentru consumatori, există și posibilitatea soluționării alternative a litigiilor (SAL) prin intermediul entităților SAL competente. Detalii pot fi găsite pe site-ul ANPC sau pe platforma europeană SOL (Online Dispute Resolution): https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
16. Încetarea Contractului
Prezentul Contract încetează în următoarele situații:
(i) La expirarea perioadei pentru care a fost încheiat și după furnizarea integrală a Serviciilor agreate și achitarea completă a prețului de către Client.
(ii) Prin acordul părților.
(iii) Prin exercitarea dreptului de retragere de către Client (persoană fizică), în condițiile legii și ale prezentului document (dacă este aplicabil).
(iv) Prin reziliere de către oricare dintre părți în caz de neexecutare culpabilă a obligațiilor de către cealaltă parte, după acordarea unui termen rezonabil de remediere, rămas fără rezultat.
(v) În caz de forță majoră, conform secțiunii 14.
(vi) În celelalte cazuri prevăzute expres în prezentul document sau de lege.
17. Modificări la Acest Document
Ne rezervăm dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții la anumite intervale de timp. Versiunea actualizată va fi publicată pe Site și va intra în vigoare de la data publicării. Vă recomandăm să verificați periodic această pagină pentru a fi la curent cu cea mai recentă versiune. Continuarea utilizării Platformei sau solicitarea de noi Servicii după publicarea modificărilor reprezintă acceptarea implicită a acestora. Contractele aflate deja în derulare vor rămâne guvernate de versiunea Termenilor și Condițiilor în vigoare la data încheierii lor, cu excepția cazului în care modificările sunt impuse de lege sau sunt agreate de ambele părți.